Pages

Sunday, June 3, 2012

BasiCcaLly :)

Assalamua'alaikum semua,
setelah sekian lama diri ini menyepi dari menyentap perbarisan huruf2x di papan kekunci LAPPY....
aku mula mengambil langkah seribu bagi menulis walau satu huruf di blog ku...
bukan hanya untuk menghidupkan kembali blog ni, tetapi ada suatu yang harus aku teliti dan pelajari...
sesuai dengan peredaran zaman IT....#(^_^)!

INILAH AKU !!
tunggangan lama (SPM) sudahku lepaskan,
bagi memenuhi keperluan arah tuju hidupku yang masih keruan di bumi nan jauh mencabar,
aku telah memasuki Darul Quran, sudah hampir 6 bulan aku disana...
mencari sinar kekuatan dari penghafalan ayat2x suci kalam Allah...
aku bersyukur dan berterima kasih dikurniakan satu peluang yang mana, tidak semua dapat menikmati peluang ini...
Walaupun hanya 18 bulan akan ku tempuhi di DQ kerana mengambil PENSIJILAN TAHFIZ DQ-UIAM bagi sesi 12/13...
aku masih berharap agar, aku dapat menyimpulkan ilmu2x yang pada akhirnya membawa erti yang bermanfaat kepada seluruh masyarakat amnya, dan diriku serta keluarga ku khasnya...

aku xmau menulis terlalu panjang2x,
cause aku merasakan, ini satu pemulaan yang baru,
untuk aku mula menjinakkan diriku dalam bidang ini...

~Sains-Sastera-Ekonomi-Agama~
Akhir kalam...Assalamua'laikum.....

0 bualan:

Post a Comment

don't be shy to express words, be polite to the box ^_^