Pages

Thursday, June 2, 2011

** Wedding Days **

~ cincin kahwin ku ~
buka buku PSI SPM m/s 196....
superior bab...
hahahah...kalu belajar tajuk nie, konpem....
xde peta atas meja punye...

saat demi saat berlalu....
hari nie hari last untuk my kazen....
memBUJANG....
membina masjid....
.....Erys & Sya....wedding day...

mesti kalu memalut tu....
hari nie...
dah banyak lagi yang perlu di finishkan....
nk merayakan RAJA sehari nie...
hahahah...MABRUK A'LAIKUM ya ibnu a'mmin (sepupu)...

huhuhuhu....aku xley nk involving untuk bantu diorang 100%...
bantu tu ade....SPM lah, bukan malas....
it's okay for a while...
coz there're many person on the track to help my cousin...
hihihihihih...
huh...green light....

seperti mana manusia lain...
aku diciptakan dengan lumrah ingin kepada peneman jugax...
but....barriers...belajar bersungguh...
cari kerja yang baik...cari ILMU agama dan duniawi...
bekalan tu....sebab tu orang sekarang hidup xaman dan melahirkan ZURIAT yang rosak...
sebab.....TIADA ILMU A&D....
kat bawah nie...hahahahah....bajet...bajex r bani....
huhuhuhu....panjang btol psot aku bab tajuk nie....
kalau mase panjang lag kan....dah boleh buat satu buku dah post aku nie...
"Aku nk jadi fotografer untuk wedding day, tapi aku xde KAMERA"

sekian untuk kesekian kali....
ingat pesan aku nie...
"ROME WAS NOT BUILT IN A DAY"

0 bualan:

Post a Comment

don't be shy to express words, be polite to the box ^_^